EmailTwitterFacebookLinkedIn

Menu

Goed gesprek met bedrijfsarts of klantmanager

Je hebt een chronische ziekte of een beperking waardoor je (tijdelijk) niet kunt werken. Als je een baan hebt en ziek bent, wordt er van je verwacht dat je regelmatig gesprekken met een bedrijfsarts voert. Als je in de bijstand zit en ziek wordt, zul je regelmatig in gesprek gaan met de klantmanager bijstand.

Tijdens zo’n gesprek wil je de bedrijfsarts, of de klantmanager bijstand, inzicht geven in je ziekteproces en hoop je dat zij begrip hebben voor je situatie.

Maar hoeveel moet je hen eigenlijk vertellen? Welke informatie hebben zij nodig om hun werk te doen? En hoe zit het met je recht op privacy?

In deze workshop bespreken we je rechten, de gang van zaken bij ziekte en krijg je tips om een goed gesprek te voeren met bedrijfsarts of de klantmanager bijstand.


  • Bijeenkomsten:     1
  • Locatie:                 Drift 11, Utrecht
  • Kosten:                 Gratis
  • Wanneer:              woensdag 2 oktober 2019 van 13.00 -  15.30 uur
  • Informatie:             IJda Colet: 06 - 10 78 77 38  of  Roos Hoelen 06 - 209 15 820


Klik op onderstaande link(s) om in te schrijven